Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

fredag 10. august 2012

BILDER SJARM OG GLEDE - MARKENS GRØDE 2012

Hei :-) Som jeg skrev tidligere i dag så er vi på Markens Grøde messen i Rakkestad denne helgen.
På vår facebook side har jeg lagt inn masse bilder fra standen vår.

Jeg hadde tenkt å legge dem inn på bloggen også, men kjenner jeg meg selv rett.....så vil jeg sikkert legge inn litt kommentarer også ;-) Derfor får dere bare linken til vår Facebook side, så kan dere studere bildene til langt på natt om dere vil ;-)
Bilder fra Sjarm og Glede (Gaver, interiør, klær,smykker, tegning av hus) på Markens Grøde 2012.


Minner om at alle som handler på messen, vil få ett rabattkort. Dette  rabattkortet leveres på Sjarm og Glede i Storgaten 15, 1890 Rakkestad. Det gir deg -20% på en valgfri vare i butikken.
Vi har -20% på tunikaer fra Vintage by Fe og Culture på messen, -20% på tykke strikkede jakker fra Q by Kjederquist, -50% på enkelte varer fra Culture. Vi gir også -50% på linløpere denne helgen på messen. 

Velkommen inn og kos dere med bildene så lenge ;-)
Ha en god natt :-) Klem Hilde


Ingen kommentarer: