Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

mandag 27. februar 2012

Vinter

I går var våren innom en snartitt, og det var jo så deilig ;-) I dag derimot, så snør det og vinteren er igjen tilbake :-/ Jaja det går iallefall mot våren, selv om vi fortsatt vil få noen kalde dager.

Jeg begynte å lage vår i stua i går, men jeg er ikke ferdig, så derfor har jeg ingen bilder ennå. 
Jeg har hatt vinterdekorasjon i stuen helt fram til nå. Noen som har sett det mener det er jul, men det er jeg absolutt ikke enig i ;-) Jeg forstår ikke hvorfor noen tenker at så fort julen er over så må de dekke vår. Vinteren har jo såvidt startet når julen er over, så derfor lagde jeg vinterdekorasjon. 
I går tok jeg den som sagt bort, og det kommer bilder av det nye etterhvert. Så får dere heller kose dere med vinter en liten stund til ;-)



 Jeg synes disse vinterbarna er så søte ;-) Liker veldig godt og dekke med ting som er frostet når det er vinter.

Dette var dagens vinter inspirasjon som passer til været vi har i dag ;-D 
Ønsker dere en fin dag. Klem Hilde

Ingen kommentarer: