Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

fredag 11. mars 2011

Rosa sofa :)

Er ikke denne sofaen fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ;-D
Det synes iallefall jeg :-D
Det er rett og slett min drømmesofa :-) :-) :-)
Dvs den er ikke min enda da.........men den skal bli det (hehe) :-) :-D
Da mannen min og jeg så den for første gang, holdt jeg på å dåne......
Noe så fin sofa hadde jeg aldri sett før, også i min yndlingsfarge rosa også da :-)
Jeg måtte prøvesitte den, og gjett om jeg ble betatt ;-D
Det føltes som om jeg hadde fått verdens beste sukkertøy i munnen,
og jeg kom med noen merklige begeistrende utrop :-D
Jeg kom meg nesten ikke ut igjen :-D
Jeg hadde veldig lyst til å bestille den, men det måtte jo være greit for mannen også :-)
Så den ble ikke bestilt den dagen..............
Dagen etter måtte jeg innom og se og prøvesitte den igjen.........
Den stod jo bare der og ropte på meg og så på meg med ett bedende blikk.
Jeg er sikker på at jeg hørte sofaen viske meg i øret......:
Kan ikke jeg få bo hos deg ?
Jeg ringte mannen min mens jeg satt der, og spurte han:
Hvor tror du jeg sitter nå ?
Du sitter vel i den rosa sofaen da, svarte han ;-D
Han hadde helt rett, for der satt jeg med verdens bredeste smil om munnen :-)
Så enden på visa var at den ble bestilt noen dager senere på telefon :-)
Gleder meg, gleder meg gleder meg :-D
Jeg må liksom le litt av meg selv også.
Bli så overentusiastisk over en sofa liksom :-D
Når sofan kommer skal jeg ha ett skilt med denne teksten på:
Some days you just have to be the princess you really are ;-D
Hvis det er noen av dere som leser dette og vil ha en slik sofa,
så kan den selfølgelig bestilles på Sjarm og Glede ;-)
Ønsker dere alle en god helg.
Kos der i sofaen deres :-D
Klem Hilde

2 kommentarer:

sylvia sa...

oj, skulle ønske jeg hadde plass, den er rå lekker,
alldeles skjønn,
ha en flott helg,
klem fra sylvia

Anette {foreldremanualen} sa...

He he. Enig - den er knallfin! ;-)