Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

fredag 11. mars 2011

TOALETT FØR OG ETTER

Endelig har jeg klart å gjøre noe med bildene av det nyoppussede toalettet vårt. Dvs det var ferdig i starten av desember 2010 ;-) Jeg har bare ikke hatt noe tid til å legge dem inn før nå.

Nedenfor ser dere hvordan det har blitt:


Nedenfor ser dere hvordan det så ut:
FØR
Det er tydelig at man forandrer smak ettersom tiden går. Kunne aldri i verden tenkt meg en bård med ender i dag ;-D


Jeg hadde egentlig tenkt å ta bort hele bården...... men da jeg begynte å dra i den, skjedde det saker og ting som ikke skulle skje...
Den var i ferd med å dra med hele tapeten under, og det tok jeg ikke sjansen på. Jeg limte den fast igjen og begynte å gruble............... ;-D
Det var da jeg fikk den lure ideen med å sette på tekst på bården :-D
Synes det ble veldig fint egentlig ;-)

For de av dere som ikke vet hva tekstene betyr så skal jeg forklare det:
Amor vincit omnia = størst av alt er kjærligheten
Carpe Diem = grip dagen

Som nevnt ble bildene tatt i desmber, og det var da på tide å pynte til jul.
Siden det ikke er jul lenger nå, så kan vi jo kalle den lille nissen på hylla en fjompenisse ;-D eller rett og slett en fjomp ;-)


Synes denne vasen med roser pyntet veldig opp, og de er selvfølgelig helt ekte falske ;-D


Toalettrommet er ikke stort større enn litt over en kvadratmeter. Så det er litt begrenset hva man får plass til der inne, men jeg fikk da plass til en liten hjørnehylle.




Den søte lille flasken er veldig kjekk å ha :-) Når man fyller på såpedispenseren, blir det alltid en liten rest med såpe igjen. Den lille resten er da kjekt å fylle på den lille flasken. Så det var dagens/nattens ;-D tips fra meg ;-D
Ett annet tips ang. wc er å ha en kurv med yndlingsbladet sitt (for min del er det "Vakre hjem") rett foran der man sitter. Det hender jo at man må få gjort ett langt stykke møkka-arbeid der inne og det kan ta sin tid ;-D En deilig rolig stund for en småbarnsmamma ;-D



Jula varer helt til påske :-D
Nei nå er klokke snart halv ett om natten og jeg må se å få lagt meg ;-D Jeg tror alltid at det ikke tar lang tid å blogge, men tar feil hver eneste gang ;-D
Hade på badet og ha en god natt :-)
Klem Hilde

2 kommentarer:

Regnbuedrops sa...

hei.
her var det litt av en forandring, det ble velig fint =) takk for søt kommentar.
klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Veldig koselig og så supert som du hadde løst problemet med borden.

Lykke til i utfordringen!

Klem:-)