Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

tirsdag 21. desember 2010

JULETRE 2010

Det er snart jul og tiden har flydd i fra meg helt ;-)
Jeg surfet litt på interiørblogger en dag, og fant masse fine bilder av ulike juletrær. Det gav meg litt innspirasjon til å ta bilde av vårt tre, som ungene og jeg pyntet her om dagen.


Vi har endel pynt som ungene har laget på treet. Jeg har kjøpt meg noen nye kuler hvert år, så treet vårt er i alle mulige farger ;-D
De ulike kulene får meg til å minnes forskjellige ting, så det er kjekt ;-)

Jeg har vært så lei at treet drysser, og den jobben det medfører når man endelig har fri. Så i år har vi faktisk ett falskt juletre. Det så temmelig ekte ut, med kongler og det hele.
Jeg skal ta inn noen granbarkvister så vi får den gode granbarlukten.

Da mannen skulle montere det, så viste det seg at toppen og bunnen ikke passet sammen. Det var nedtur og jeg ble skuffet, men mannen visste råd. Han mekket og ordnet en stund, og fikk det i orden. I toppen på treet var det en kongle. Vi droppet dermed stjernen og lot kongelen i toppen stå ;-D Synes det var litt morsomt jeg. I bakgrunnen ser dere den gamle furuseksjonen som jeg har malt. Skal ta noen bilder av den senere ;-)

Det er som dere sikkert har skjønt, travle tider i en gave og interiørbutikk. Jeg håper på å komme med ett innlegg til før jul, men jeg tørr ikke love noe.

Jeg ønsker dere uansett en riktig god jul og ett godt nytt år :-)
Klem Hilde

Ingen kommentarer: