Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

lørdag 1. januar 2011

FESTBORD

GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE !

Jeg så at NIB hadde en oppfordring om å vise ett pyntet bord. Tenkte derfor å vise det bordet jeg dekket. Jeg var kjempefornøyd med restultatet ;-)
Tror det må være en av de fineste bordene jeg noen gang har dekket ;-D


Helt i bunnen har jeg en voksduk. Det er trykket juleevangeliet på fransk på duken. Utrolig nydelig :-) Jeg har en løper som er 140 cm tvers over bordet som fungerer brikke for to stk. Det står Carpe Diem på løperen, men det synes ikke for tallerken dekker det.

Ellers har jeg tatt ett sølvfat med kubbelys i ulik høyde, t.lysholdere, engler og regndråper på. Girlanderen med granbar og kongler gir en veldig fin effekt.

Det var min tur til å ha julebord for turndamene denne gangen. Her ser dere ett oversiktsbilde i spisestuen med bordet, rett før vi skulle spise.......
Siden jeg jobber i en gave og interiørbutikk, regnet jeg med at de hadde visse forventninger til hvordan bordet var dekket.
Det var nesten slik at jeg fikk prestasjonsangst ;-D
Jeg hadde virkelig vridd hjernen flere ganger, før jeg endelig visste hvordan jeg skulle dekke bordet. Det var ikke det at det var så vanskelig, det var bare det at det er så utrolig mange stiler og velge mellom. Da jeg så resultatet jeg hadde tenkt ut var jeg kjempefornøyd.
Jeg fikk masse skryt av bordet, så det var morro og verdt all tenkingen ;-D
Det ble ett vellykket julebord, med tradisjonell julemat og riskrem til desser. De siste damene dro ikke før litt over fire om natten så virket som de koste seg. Det gjorde iallefall jeg ;-)
Gleder meg til å se de fine bordene som sikkert kommer på nettet etterhvert :-)

Vi har ett helt ferskt og nytt år, med nye muligheter foran oss.
Grip dem og følg hjertet deres ;-)
Jeg ønsker dere ett riktig godt nyttår, og ønsker dere det beste.

God kveld ;-) Klem Hilde ;-)

6 kommentarer:

Bossa sa...

Kjempelekkert. Godt nytt år til deg. Kommer plutselig innom deg. Klem :O)

Huset på landet sa...

Hei Hilde.
Et riktig godt nytt år til deg og dine.
Kjempelekkert bord du har dekket. Jammen ikke rart du fikk skryt av turndamene - kan tenke meg dere hadde en super kveld! :-))
Ha en fin-fin dag!
Line

sylvia sa...

Kjempe nydelig bord det der,
ønsker deg et godt nyttår,
klem fra sylvia

Mitt Krypinn sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Kjempefint bord du hadde dekket!
Fin blogg du har.
Klem

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for hyggelig kommetar! :)

Virkelig et flott bord du dekket! Og det høres ut som dere hadde det kjekt, når dere holdt det gående til fire om natten. :)

Ønsker deg og dine alt godt i det nye året! Klem

Sjarm og Glede sa...

Takk for kjempe koselige tilbake meldinger på bordet mitt :-) Klem Hilde