Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

torsdag 12. november 2009

Advent nærmer seg







Det har vært stille på meg noen dager, og det er en grunn til det.......
Jeg holder på å lage advent / jul i butikken :-) så har vært mye jobbing. Det er kommet så utrolig mye fint, og det pakkes opp nyheter hver dag.
Bare gled dere ;-) for nå begynner virkelig juleutstillingen og ta form ;-)
Tror aldri butikken har vært så full noen gang som nå ;-D
Det er virkelig noe for enhver smak der. Jeg har dessverre ikke rukket å ta noen bilder av det siste jeg har gjort i butikken.
Dere får komme innom og se ;-) og få litt innspirasjon ;-) (ikke noe kjøpetvang).
Mange er kreative når det gjelder å lage ulike adventstaker. Over ser dere en morsom og orginal adventstake satt oppi en alfa motor. For dere som kjenner meg, vet dere at mannen min er helt gal etter Alfa Romeo (italienske biler).
Så siden vi nærmer oss advent...... og jeg ikke hadde noe annet bilde.....var det litt morsomt å bruke det. Det får være en adventstake til ære for min mann det da ;-) Glad i deg Roberten min ;-)

Klem Hilde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hyggelig bilde Du brukte for advent ;-)
Jeg er glad i Deg også. Utrolig artig å følge med på det Du skriver, selv om jeg jo følger det som skjer i både butikk og heimen fra dag til dag.

Din Robert

Bossa sa...

Kommer og titter en dag jeg vettu.....
Klem :)