Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

onsdag 21. oktober 2009

Ny lampe i spisestuen

I høstferien tok vi oss en shoppetur til Sverige. Da fikk vi bla. kjøpt oss en ny lampe over spisestue bordet :-)
På det første bilde ser dere måneskinnslampen, som vi har hatt i flere år. Den er i grunn fin den, men nå skal den få ett nytt sted ett eller annet sted i huset ;-)

Så fikk vi se den fine svarte lampen med sølvlysekrone inni og prismer.....
Idet vi så lampen, var vi begge enige om at den måtte passe midt i blinken til vår spisestue. Den gled rett inn og vi var superfornøyde med at den passet enda bedre enn vi trodde.

2 kommentarer:

Bossa sa...

Litt vanskelig å se lampa di på bildene, men jeg tror sønn min og kona har maken, og den er fin.
Ha en god dag.....

Sjarm og Glede sa...

Det er jeg i grunn enig i ;-D
Var ikke så veldig lett å se hvordan den lampen så ut. Skal prøve å få tatt ett bedre bilde en dag ;-)