Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

onsdag 16. september 2009

SOMMER PÅ KJØKKENET

Hei og god kveld.
I forrige innlegg viste jeg hvordan kjøkkenet forandret seg etter oppussing.
Men saken er jo faktisk, at det ikke ser slik ut der nå lenger ;-)
Med hvitt har jeg fått friheten til å forandre etter sessongen , eller om jeg rett og slett bare er i det humøret ;-) (og det humøret er jeg ofte i ;-D)
Nå ser det nemlig slik ut:
Tekstilene har ikke enerett på å bli byttet ut, når årstiden endrer seg ;-)
Man kan like gjerne henge opp bilder som passer til feks. sommer om man vil.
De flotte bærbildene, og de sommerlige fargene, får meg i godt humør.

Er fullstendig klar over at det ikke er sommer lenger, siden vi er midt i sept ;-) Værgudene gav oss plaskende regn i stort sett hele juli, og snøt oss dermed for en sommer. Men værgudene lurte ikke meg... ;-) Jeg lagde min egen sommer på kjøkkenet, og den skal jeg holde på noen uker til bare på trass ;-) så det så :-D
Jeg elsker både rosa og hjerter (måtte derfor ta ett nærbilde), så nå vet dere det også om meg ;-) Ha en god natt :-)
Klem Hilde :-)

Ingen kommentarer: