Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

torsdag 27. juni 2013

Bryllupsbord / Bryllupsgaver

Vi er midt i den store bryllupstiden om dagen, og det er mange som skal gifte seg, eller skal i bryllup. Jeg har satt opp ett bryllupsbord på Sjarm og Glede, med litt ideer til bryllupsgaver. Eller evt. andre anledninger ;-) 

Nedenfor har jeg pyntet ett speil lysfat med div ting. Jeg brukte ett 15 cm hvitt lys, hvor jeg bandt på ett syrinfarget bånd, som ble festet med en hjertenål. Jeg har også brukt ett syrinfarget lys som er 10 cm. Jeg synes at syrinfarge gjør seg så godt sammen med sølv, og hvitt. Det blir så delikat, og rolige farger sammen. For å få ett mykt uttrykk, tok jeg en eføy på hver side av lysene. Så tok jeg ett rundt sølvfarget lys, for å få lysene i "trapper". De to turtelduene ser ut til å trives svært så godt sammen oppå fatet ;-D
Som dere ser nedenfor, så har vi mange ulike gavetips som kan egne seg til bryllup. Det er ikke så lett å se alt på bildet, så dere får komme innom i butikken og se det "live" :-)
Jeg synes det sølvfargede paret med sølvsanden på er ett veldig fint gavetips til bryllup. Det er ett fint minne, samtidig som det pynter opp fint i stua.

Jeg synes de lyktene med hjerte er veldig fine, og ett fint symbol til brudepar :-) Lyktene i sølv er også kjempefine. Vi har masse forskjellige festremser, så dere får bare komme innom, så kan vi hjelpe dere med å finne ut hvordan bordet skal være :-)
Vi har fått inn noen kjempesøte hvite hjertelys med glitter på. De koster 49,- pr stk, og gjør seg veldig på ett lysfat ;-)
Jeg pleier alltid å ha med meg bryllupskjolen min i sommertiden på Sjarm og Glede. Jeg har ikke bilde av den her, men den står utstilt i butikken. Har du lyst til å komme inn og se på kjolen, jeg hadde på meg for 16 år siden, så er det bare å titte innom :-) Velkommen skal du være :-)

Ønsker alle en kjempeflott sommer, og ferietid ;-) Klem Hilde på Sjarm og Glede

Ingen kommentarer: