Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

tirsdag 23. oktober 2012

Bilder fra Sjarm og Glede butikken

Hei nå føler jeg nesten at jeg har forsømt interiørbiten litt....... 
siden det er en stund siden jeg skrev om interiør ;-)
Siden vi hadde moteoppvisning på Sjarm og Glede, så har det gått mye i klær hos oss. 
Nå har jeg endelig fått pakket opp litt nyheter på interiørsiden også på Sjarm og Glede ;-) 
Her kommer dem ;-)

Her ser dere utstillingen mot polet innen fra. Legg merke til det tøffe treskiltet til venstre.
Det står masse byer på den, og vi har den i både svart og i hvit.


Denne søte hjertelykten er bare så utrolig fin. Den rammen er vi snart tomme for. Så først til mølla ;) Legg merke til den utrolig tøffe festremsen med pels, som jeg har lagt oppå en annen løper. Den gir en lun og god stemning nå som det er høsten og kaldt. 


 Her ser dere en flott boks man kan ha te i ;-) 
Div søte engler og morsomme grove lysestaker i betong. Det litt inn med røft om dagen ;-)


Disse søte hjertene finnes i to ulike størrelser. Den minste koster 20 kr og den store koster 25 kr ;) De søte englevingene har vi også i to ulike størrelser ;-) De kan man henge på ledige knagger osv ;-)


Disse nøkkelskapene i hvitt og grått synes jeg er utrolig søte ;-) Grått og hvitt er moderne farger om dagen, og da passer det med blomsterpotter i sink med hjerte på.
(Jeg elsker jo hjerter, så visste du ikke det så vet du det nå). Vi har også fått inn salt og pepper boller som man kan litt spesialkrydder oppi, og bare nype fra for å ha over maten.

Disse brune englene kan henges opp på veggen. De søte betonghjertene kan man f.eks legge som pynt i blomsterpotter, på lysfat eller pynte andre steder med.

De grove brune lysestakene finnes i 3 ulike høyder. Det er den minste størrelsen det er bildet av her ;-) Løperen med grå og hvite striper passer fint til i fargen. Vi har forresten brikker også i denne tekstilen :)

Nå har vi endelig fått inn bokser til knekkebrød etter at mange har spurt etter det. De er kjempefine, og man kan sikkert ha mye annet rart i dem også ;-) Jeg synes de pottene i to ulike størrelser er utrolig fine. De begynner det også og minke på ;) Det har begynt å komme inn litt søte engler også ;-)

Ønsker alle en flott dag videre ;-) Klem Hilde på Sjarm og Glede

Ingen kommentarer: