Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

torsdag 16. juni 2011

Veranda + Ikke fått publisert

Nedenfor ser dere bilde av trelykter og en avlang pute i lin som kan passe ute på verandaen.
De svarte gryteklutene med blomster på er kjekke å ha til grillingen ;-) Vi har også fått inn svarte brikker og løpere med pinner inni (de som er rullet sammen), og de passer både inne og ute. Ellers er de svarte lyktene fine å ha oppå bordet ute, så blåser ikke lyset ut ;-)


PROBLEMER MED Å PUBLISERE:
Jeg har hatt problemer med å få publisert på bloggen min i en hel måned. Jeg fikk lagret innlegg men ikke publisert. Det var akkurat som om den knappen hadde sluttet å virke. For å få publisert innlegget, så måtte jeg inn på en annen datamaskin.

Jeg har heller ikke fått gitt kommentarer til folk. Det har vært temmelig frustrerende :-(
Det er derfor det har vært så stille på meg i det siste ;-)

Jeg har prøvd masse forskjellig ting uten at det hjalp..... og mer og mer irritert ble jeg.


Jeg fikk etterhvert tips om å gå tilbake til den gamle nettleseren. Jeg avinnstallerte oppdateringen på internett explorer og fikk tilbake den gamle innstillingen.

Etter mye om og men så virker publisere knappen igjen...puh :-))

Så nå er jeg GLAD ;-D

Ha en fin dag. Klem Hilde :-)

Ingen kommentarer: