Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

fredag 29. april 2011

BRYLLUP UTSTILLING

Bryllupsessongen er her, og i dag er det Kate og William gifter seg :-) Det kommer til å bli det største bryllupet i år, det er jeg sikker på. Jeg gleder meg, og det er det nok mange andre som gjør også ;-) Jeg har laget utstilling på Sjarm og Glede hvor min egen brudekjole er med ;-)

Det store spørsmålet flere stiller seg i dag er..............."Hvordan ser kjolen til Kate ut, og hvordan kommer hun til å ha håret"?
Husker da jeg var liten, og satt og så på prinsesse Diana giftet seg. Hun hadde en utrolig flott kjole, og det var nok mange med meg som ble innspirert av den. Det var puffarmer og langt slep, så det var faktisk det jeg også hadde på brudekjolen.
Jeg var så heldig å få kjøpt min kjole dengang Robert og jeg giftet oss. Det er veldig morro å ha den, selv om den ikke passer lenger ;-D
Den er med meg i butikken hver vår og sommer og det synes jeg er kjekt :-) :-)


Jeg må nesten fortelle om frieriet til Robert, for det var så romantisk :-)

Vi hadde vært ute og spist med venner. Robert skulle kjøre meg hjem, og vi stoppet på kirkeplassen og snakket litt først.

Vi gikk ut på kirkeplassen og danset foran bilen etter "Love doesen´t ask why" med Celine Dione. Det duskregnet litt, men det gjorde oss ingenting for vi var så lykkelige :-)

Så satte Robert seg ned på kne og fridde til meg :-) Han fikk ett stort JA og jeg følte meg som verdens heldigste jente ;-)

Robert og jeg giftet oss i juni 1997, ti år etter at vi ble sammen ;-) Vi er fortsatt lykkelige og har to flotte gutter sammen :-)

Nedenfor ser dere mer av utstillingen på Sjarm og Glede. Dere kan tro jeg koste meg når jeg laget den ;-)


Vi har flere smykker som kan passe til både bryllup og andre festligheter. De fleste har vel skjønt at jeg elsker hjerter, og derfor er hele butikken full av dem i ulike former ;-)




Tingene rundt brudekjolen kan være fine bryllupsgaver, eller rett og slett fine til andre festligheter. Mai er jo rett rundt hjørnet og det er mange festdager da. Jeg har dekket festbord i butikken også. Det kommer bilder av det senere.




Kos dere med det store bryllupet i dag ;-) Ser på tv at noen faktisk har ventet på utsiden av kirken hele natten. Noen jenter hadde fått kjøpt brudekjoler på bruktbutikk, og ei dame hadde tiara på hodet. Det blir så spennede å se på dette ;-)



Ha en god bryllupsdag alle sammen ;-)

Velkommen inn på Sjarm og Glede for å se på bryllupsutstillingen ;-)

Klem Hilde :-)

Ingen kommentarer: