Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

torsdag 25. mars 2010

God kveld høne pøne ;-)

Jeg lovte dere noen flere bilder fra påsken i butikken og her er dem ;-) Det første bilde viser ett velkommen skilt. Det må ikke nødvendigvis være påske for å henge det opp ;-) Her ute på bygda er vel høner og haner dagligdags kost ;-D
Jeg lurer på om de lokale fjærkreéne er like "gærne" som de over her ;-) Det er ikke sikkert de er så veldig "gærne" da, ;-D men det ser jammen slik ut synes jeg ;-D Det ser ut som de pønsker på noe lurt for å lure påskeharen........
Eller kanskje de bare er misunnelige på de flotte hønene under, som har kledd seg i en blomstrete drakt. Dette er nok hønene sine som har greie på moter og fashion tenker jeg ;-)
Det har kommet inn noen kjempeflotte gule og oransje silkeroser. De er utrolig naturtro. Jeg kunne ikke fordra falske blomster for noen år siden, for de så plastikkaktige ut. Men nå for tiden må man nesten kjenne på dem, for å finne ut om de er ekte eller ikke. De har kommet langt i utviklingen av falske blomster, og jeg lar meg imponere over hvor fine de har blitt. De kan jo selvfølgelig ikke konkurrere med ekte når det virkelig gjelder.....men absolutt en grei erstattning. Mange reiser bort i påsken, og da er det jo hyggelig å bli ønsket velkommen hjem igjen av blomster som aldri visner ;-)
Denne påskefamilien ser ut som de har det rikig så morsomt ;-D Jeg tror de er i skikkelig påskehumør alle sammen ;-D
Ha en skikkelig god påske uansett hvor du måtte befinne deg i påsken ;-) Klem Hilde :-)

Ingen kommentarer: