Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

tirsdag 3. desember 2013

Jul på Sjarm og Glede

Hei :-) nå har jeg jammen hatt litt bloggtørke må jeg si ;-D Har rett og slett ikke hatt tid til å blogge i det siste. Har satt opp julebutikk på Sjarm og Glede, og det krever sin tid. NIB - norske interiørbloggere har en utfordring på gang om å vise jul i hjemmet. Jeg har dessverre ikke rukket og lage jul i hjemmet ;-D men har laget masse jul på Sjarm og Glede ;-) Jeg er nesten mer her enn hjemme, så da hiver jeg meg på ;-) Kos dere med masse julebilder fra Sjarm og Glede i Rakkestad ;-)





























Ha en god dag videre :-) Klem Hilde

Ingen kommentarer: