Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

onsdag 12. mars 2014

Vår ute og inne :-)

Hei ;-) Endelig kom det ett lite innlegg fra meg ;-) 
Etter at facebook kom, så glemmer jeg nesten og oppdatere bloggen min....synd men sån er det nå. 
Det er liksom mye lettere å oppdatere der enn her. Jeg tørr ikke å love at jeg blir flinkere, men hvis dere følger Sjarm og Glede på Facebook så er i allefall den litt mer oppdatert. 
Her er linken dit: 
https://www.facebook.com/pages/Sjarm-og-Glede/108017289277113

Nedenfor ser dere noen kjempesøte metallhøner, som kom inn på Sjarm og Glede i dag. Vi har også fått inn noen herlige gule løpere, i samme mønster som den grønne dere ser på bildet. Deilig med litt vårlige farger. Den store høna koster 139,- og den lille høna koster 89,-


Det kom også inn noen metallkuer i dag...... Mø....... ;-)
De hadde også lyst til å være med å prise våren, så da måtte de jo få være med på innlegget ;-) 
Den store kua koster 99,- og den lille koster 69,-

Vi har forresten masse nyheter i klesavdelingen og smykkeavdelingen også. 
Velkommen inn for en hyggelig handel :-) Ha en fin vårdag :-) Klem Hilde

Ingen kommentarer: