Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

tirsdag 15. februar 2011

London link

Hei ;-)
Så at NIB ville ha en link til London. Det er en stund siden jeg skrev om London, nesten ett år faktisk. Jeg blir nesten syk av lengsel når jeg tenker tilbake til den helgen vi var der. Skulle gjerne dra dit snart igjen........er så mye mer jeg skulle sett. Jaja vi får se engang ;-D


Dersom dere vil lese mer om mine tips til London, så inn på linken:
Reise (nedover på høyre siden av bloggen)


Ha en fin dag :-)

Klem Hilde

Ingen kommentarer: