Velkommen til Sjarm og Gledes blogg om klær, interiør, oppussing, dekking av bord, reise osv.

Sjarm og Glede er en godtebutikk for damer ;-) Menn er selvfølgelig også hjertelig velkommen ;-) Vi har ett kjempestort utvalg i gaver, interiør, klær, smykker, belter, noe sko mm. Sjarm og Glede er rett og slett en skattekiste midt i Storgaten 15 i Rakkestad i Østfold.

Åpningstider: man-fre 10.00-16.30, tors 10.00-18.00, lør 10.00-15.00.

Vi har dessverre ingen nettbutikk. Vi kan evt sende i posten, om det er enkelte varer dere vil ha, og bor langt unna ;-) Jeg garanterer ikke at jeg har varene igjen på lager, men det er jo bare å spørre på hringsor@online.no Dere finner oss også på Facebook ;-)


Du er besøkende nr : Free Hit Counters

tirsdag 14. september 2010

Spisestue

Hei, nå er høsten her og endelig fikk jeg litt tid til å legge ut noen bilder fra spisestuen min.
De er riktig nok tatt på vårparten i år. Men det er ikke store forandringen jeg har gjort siden det ;-) Bildene sier vel det meste selv ;-)Jeg elsker engler, og har både store og små engler over hele huset ;-) Denne store engelen på 60 cm måtte jeg bare ha til det store speilet i spisestuen.
Speilet er såppas stort at det krever store ting foran det.

I helgen har jeg riktig nok snudd disse bildene, de har byttet plass. Synes det var bedre at de peker mot hvereandre, og liksom ser ut som de er venner og ikke motsatt ;-D Men jeg har ikke fått tatt bilder av det ennå da. Jeg er ikke den kjappeste med kameraet akkurat ;-) Men når det først kommer noe fra meg, kommer det masse bilder på en gang ;-)


Jeg vet at det er blitt høst nå..... ;-) men fortsatt henger det vårgardiner i stuen min. Jaja...grønt er skjønt året rundt ;-) Jeg er så glad i denne lampen, den er bare så utrolig fiiiiiiiiiin ;-)

Det gamle skapet fikk jeg av bestemor for mange år siden da hun levde. Det flotte bildet av engelen og jenta, arvet jeg da hun døde.


Ett lite tips:
Bind noen koselige bånd på lysene, så blir de kjempefine ;-)
Husk brannfaren bare, så følg godt med ;-)
Ellers vil jeg fortelle at butikken bugner av nyheter om dagen. Så kom gjerne innom og ta en titt ;-) Ha en god kveld, og kos deg i høstmørkret med lys ;-) Klem Hilde :-)

1 kommentar:

Precious Home sa...

Koselig spisestue!

Ha en riktig fin kveld!